Selam kızlar ikili testim de risk çıkmıştı perinatoloji uzmanı profesör bı doktorda detaylı ultrasona girdim çok şükür herşey yolunda doktor bı sıkıntı görmediğini söyledi prosedür gereği yine de yaptırmak isterseniz diye nipt testinden bahsetti bende gerek duymadım oda gerek görmedi zaten bebeğimi de çok net gördüm yüzünü falan Allah hiç bir anneyi korktuğuna ugratmasin ❤️