Belginylmz Nergiz7 walla ped koydum ama kullanamdim ewe geri gtrdim hastanede hasta bezi werdiker cunki
Nazlimom Nergiz7 hastanede hasta bezi taktılar depende gerek yok dedi kanamamda cok olmadı ped kulllandım boşuna almışım yani
Yumak1 Nazlimom hasta bezi çok büyük çok rahatsız edici değilmi bana doğumdan sonra taktılar ven yatağıma geçince çıkardım hemen depent elim ayağım oldu