Kızlar dünkü test üstteki ve onunla ben kan vermeye gittim 7.03 çıktı. Alttaki test bu sabahın ve bu sabah da kan verdim ama sonucunu göremiyorum haftasonu olduğu için. Ama testlere bakılırsa bariz artış var değil mi ? Bugün lekelenmem oldu gün boyu devam etti ve normalde adet günüm bugün, o yüzden korkuyorum ama testlerde net artış görünmüyor mu ???