Yldrm34 Bguzeel Susu13 Annem bana hamıleyken tatlı yemıs Abımde ekşi banada erkek olur Senınkı dıyordu Bende bebegıme hamıle kaldığım sıra ekşi yedim erik turşu lımon ekşi elma gıbı ama kız çıktı degısıyor kısıden kısıye bence
26Seyma26 Susu13 bizdede tam tersi oldu sürekli turşu yedim kızim oldu bundada aynı sekildeyim bakalım neyim olucak
Echanim Susu13 bende progestan hap ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum daha önce düşüklerim olduğu için 🥲
Susu13 Echanim benimde bundan önce bi düşüğüm oldu, temkinliyim bu sefer inşallah rabbiöde nasip ederse sağ Salim almak istiyorum kucağıma 🌸
Susu13 Echanim yok kuşum azaldı sadece yarın bi iğnem daha var sonra çarşamba günü kontrolüm var bakalım
OzgeKaya Valla ben ilk 4 ay full turşu yedim. Mahallemizdeki turşucumuz zengin oldu valla sayemizde😂 cinsiyet kız. Ne kadar alakası vardır bu durumun bilmiyorum ama ye ekşiyi çıkar ayşeyi demişler bilemedim😂😂
Susu13 OzgeKaya öyle demişler ama çevremde hep eksiyse erkek der oğlumdada eksi yedim ama sonuç ortada sjsjsj alakası olmasın hiç bi türlü ya hahahahaahh
Dilarac Susu13 bende oğlumda ekşi yedim bende sizle aynı haftadayım 10 hafta bunda da tatlı yiyorum inşallah sağlıklı bi kızlarımız olur cnm 🥰
Enfal_06 Susu13 tatlı hiç yiyemiyorum canım maelesef ekşi tek yiyebiliyorum ekşi görünce dayanamıyorum 😂
BirAskMasali1323 Enfal_06 bende baharatlı acılı şeyler tatlıyı bende hiç yiyemiyorum senin cinsiyetin bellimi canım