Kızlar 37. Haftadayım , öksürüyorum ve ilaçta alamıyorum napsam geçer
canım bendede vardı dr antibiyotik yazdı ve prospan şurup önerdi belki fikir olur
tam geçmedi ama bayaa hafifledi ve rahatlattı