Selam kızlar yeni doğum yapmışlara veya tecrübelilere bi sorum var. Bebeğim 2 ayını yeni doldurdu. Hem anne sütü hem mama içiyo. Uyanıkken keyfi gayet yerinde oluyo sancısı var gibi durmuyo. Ama gündüz uykularında gaz çıkartırken uyanıyo alttan gaz bu arada. Sanırım gece uykusuna göre daha hafif olduğu için. Sorum şu ki bu gaz sancısı mıdır? Denediğim 3. marka mama bu