Shepwolf hadi bence durma testi yap sonucunda üzülme rabbim genede verir ama şansını dene derim ben hiç hastalanmadım bı gün olurum diye bekledim böyle böyle olamayınca sonunda 3 ay sonra fark ettim😅😅 acaba hamilemiyim dedim belirtilere baktım bire bir gidiyo hemen test yaptım hatta inanamayıp 7 tane yaptım belirli sürelerle Sonuç pozitifti keşke dedim ilk önce öğrenseydim hastaneyede öğrendikten 3 hafta sonra gidebildim o zaman bebek 21 haftalıkdı sen düşün😅😅😅 bence olumlu olumsuz öğren derim💗 inşallah rabbim sanada bı an önce verir💗🤲