Aselmina-12 Kızlar 2. Gebeligim Kulaktan duyma bir bilgi ögrendim İkinci gebelikte folik asit kullanımı iyi deglmiş gibisinden bana saçma geldi sonuçta folik asitin önemini araştıranlar bilir Gebelikte içilmesine gerek yokmuş bi kaç bişey dha bilgisi olan ikinci gebeliginde içen yada içmeyenler varmı
Ozlemb0811 Aselmina-12 nasıl bir fayda sağlayacak ki ilkte kullanılan ikinci bebege bence doğru değildir duymadım hiç 5 yıl önce kullandım smdi yeniden kullandım uani 😃 normal insanda bile eksikliği oluyor ilaç kullandırıyor dr. Her gebelik kendine özgüdür bence
madameux Aselmina-12 folat vucutta 1 haftada sifirlanabilir yapiniza göre, belki mthfr gen mutasyonunuz var ve zaten folik asiti ceviremiyosunuz vs vs. Öyle sacma sey mi olur demir de sabit kalsin o zaman avucla iciyoruz hepimiz. Ya çok cahil bir kitle var gebelik konusunda. Doktorunu dinlemeyen çok üzülür.
Nuurr_00 Ben d vitamini , magnezyum ve kan ilacı dışında bi vitamin kullanmadım folik asit de kullanmadım yani bir zararını görmedim bebeğim gayet sağlıklı Allah’a şükür 31+4 olduk.