afra119- Kızlar hamileliğimin 6 haftası ve acayip kalp çarpıntısı var bende, bide çok ürkütüyorum ufacık şeyden, ilk hamileligimde böyle bişey olmamistı, böyle bir durum yaşayan varmı acaba?
Selo25 afra119- merhaba bende de ritim bozuklugı olmuştu bir dönem cok şükür gecti gibi. Cok rahatsız ederse kardiyologa gidin gebelikte kullanılabilen ilaclar var. Çarpıntı cidden hayat kalitesini cok etkiliyor. Sağlıklı beslenin, Tuzlu şeyler yemeyin ve arada yürüyüş yapmaya calısın.
Bebekayik afra119- evet ilk haftalar oluyor sonra doktor vitamin ilacı kan ilacı verince geçiyor benimde ilk haftalar çok oluyordu
Bume afra119- benimde o haftalarda oluyordu kansızlık var bende o da kalp çarpıntısı yapıyordu şimdi 4 aylığız çok nadir oluyor artarsa kan takviyesi yaparız demişti şu an sorun yok hamdolsun
Pelinklc İki hamilelgimde de yaşıyorum kalp çarpıntısını kardiyolojiye gittim hicbisey yok dedi nörolojiye gittim oda bişey yok dedi. Psikolojikmen olduğunu söyledi sonra bana
afra119- Emel5805 ben araştırdım biraz hamilelikte kan değerleri yükseliyormuş falan ondan olabiliyormuş