Lovelovebaby Kızlar 14+5 den selamlar nasılsınız. Benim gün içinde hafif bel ağrılarım oluyor. Birde sabah bulantıları yerine artık akşam bulantı yaşamaya ve istifra etmeye başladım 😖😖😖😖 sizler nasılsınız
132025 Lovelovebaby bende 14+5 im en başından beri bulantı ve kusma hala devam ve bu gebeliğimde inanılmaz fazla mide şişkinliği yaşıyorum 2 tane çilek yesem 2 kg çilek yemiş gibi şişiyo midem ve en geç 4te falan yiyorum o saatten sonra yediğimi midem kabul etmiyo asla
Epifizbezi Lovelovebaby bende 14+6 günlük benimde akşamları bulantı oluyor artık ve kusma sizin başlarda nasıldı
perihankrkya Lovelovebaby 14+2yim bende mide bulantisi var ya sizin de varmış normalde sanahlari kusardim sadece bulantim olurdu akşamlari ama 5-6 gündür aksamlari da cikariyorum hap bile fayda etmiyor benim balgamdan dolayı oluyor hep geniz akıntısı var cok napicam bilmiyorum 🥹
Freaseamom Benim de bugün belim ağrıyor aynı şekilde 14+5 im karnım çok yemek yemiş te patlayacak gibi b Şişkinlik var
Lovelovebaby Freaseamom ayy o inanılmaz kötü bir his. Önceden çok yaşıyordum ama şimdi baya azaldı bulantı beni mahvediyor. Ve çok acıkıyorum ama yesem ne çare
Lovelovebaby 132025 ben şiştigim zaman yarım saat 1 saatte çıkarıyorum. Yoksa katlanılmaz bir şey oluyor maalesef
Bobby45 15 haftalığım. Akşamdan sonra bulantım başlıyor çok fazla gazım oluyor. Halsizlik isteksizlik oluyorum sizde de oluyor mu
Lovelovebaby Bobby45 biraz şişlik bende de var .neden bilmiyorum 1 hafta hiç yok sonra şişlik başlıyor 2 gün devam sonra normal çok değişik şuan bulantım yok denicek gibi
Lovelovebaby perihankrkya doktorunuza danışıp ilacın alımını değiştirebilirsiniz .benim bı kaç gündür bulantım yok diyecek kadar az .ilacı gece içiyorum 12 gibi nerdeyse ondan daha fazla mı etki ediyor bilmiyorum yada bünye gereği azalmış olabilir 15 haftalık olduk