Arkadaşlar sadece bir günlük süren bir regl döngüm oldu ama ben ağrı kesici ve grip ilacı içtiğim için kestiğini düşünmüştüm. Bikaç gündür iyi değilim ve çok sıvı tüketmeme rağmen zaten yoktur diye beklemeyip az önce test yaptım böyle çıktı. Ama bu mümkün olabilir mi? Yani silik çizgi görüyorum ben ama testin çok mu solunda acaba test mi bozuk yoksa var mıdır?

