Merhaba kızlar dış gebelik şüphesiyle doktorum 2 doz metotreksat iğnesini uyguladı yaklaşık 1 ay kadar beta takibim yapıldı çok şükür ki bugün betam sıfırlandı dış gebelik yaşayanlar tekrar hamile kalmadan önce nelere dikkat ettiniz herhangi bir önlem aldınız mı bu durumu tekrar yaşamamak için ???