Benimle aynı haftalarda olan kızlar, sizler de yaşıyor musunuz bu durumu 😟
Eşim işte şuanda, akşama doğru hastaneye gidelim dedim. Çünkü dün akşam da aynı durumu yaşadım.
Üstelik birde bademciklerim ağrımaya başladı. Tam da doğum zamanına denk geldi acaba bebeği olumsuz etkiler mi bu durum
Yurt dışında yaşıyoruz, kolay kolay hastaneye gidilmiyor burada. Ama doğuma son bir hafta kalınca bakarlar diye düşünüyorum, şansımızı deneyeceğiz