ebrarmom08 Kızlar bebeğim daha 2 3 günlük bu renkte kusuyor bugün özellikle çok fazla kustu yeni doğan kusması bu renk mi olur? İnternette enfeksiyon olabileceği yazıyor. Telaşlandım.
Nuraslanklc ebrarmom08 kolostrum sarı olduğu için ilk 3-4 gün böyle kusar süt beyaz olunca beyaz kusmaya başlar normal yani
Yamanmomy ebrarmom08 beyaz kusarlar açkenmi kustu acaba mide asidi kusmus gibi sarı renk ilk kez görüyorm
Pamuk ebrarmom08 Bence doktora götürün safra gibi. Benim oğlumda doğduğundan beri aşırı kusuyor ama beyaz hep.
Pembenattaniyeler Pamuk merhaba bnmde ikizlerim var prematüre şuan 36 günlükler birinde kusma var kilo alımı var ama kusması da geçmedi. Sizde durum nedir ne kadar kusması normal
Nuraslanklc Pamuk benim ikisi de bu renkteydi 4. Gün beyaza dönmeye başladı çok emip sütü kusmuştur süt kesiği yok diye garip geldi heralde 🫣 lekeleri bile çıkmıyor kolay kolay bizde böyle olduğuna eminim yani