Asu_moi Kızlar aranızda var mı? Bende hep vardı bu arada,yemeklerden sorna 1-2 catalda olsa yerdim tatlı bişeyler cocuklugumdan beri var hamileyim diye yapmiyim diyorum ama canı hergün tatlı ceken var mı benim gibi🙂↔️
Azra8Engin Asu_moi kaç haftaliksin? Ben 38 haftalığım. 30 haftaya kadar falan sürekli tatlı istiyordum. Şimdi hafta da 2 veya 3😁
Limonlukekkk Asu_moi var ben az önce köfteci yusuftan kaymaklı ekmek kadayıfı sipariş ettım oh mis yarasın kızçeme tatlısız duramam
amine4444 Asu_moi evet canım bende yiyorum bazen tatlı olmasa recel birazcık yiyorum bazende çikolata öyle şerbetli tatlılar yemem ama hafif sütlüler güzel sende sütlaç falan yiyebilirsin
asell13 Asu_moi bende aynıyım hamilelikle alakası yok yani tatlı çok seviyorum engel olamıyorum kendime yiyorum
Asu_moi Limonlukekkk ohh yarasınn🌸🌸🤩🤩 ayy hamilelikte tatlı yemeyin diye öyle korkutuldum ki yerken ödüm kopuyo ya
Asu_moi amine4444 evet sütlü tatliları da cok sevyiıruz:( doktorum tatlıya cok kızıyor napcaz bilmemm🥹
asell13 Asu_moi kilo alıyorsun ben 21 kilo aldım çoğunu kendim aldım yani bide gebelik şekerine dikkat etmek lazım
Gaye1402_ Asu_moi benim de suyum fazla şekerden dolayı yükselmiş artık tatlıyı kestim 1. Günüm çok kötüyüm kendimi çikolataya saldırmamak için zor tutuyorum
Asu_moi Gaye1402_ cok zor ya o istek gelince tüm gün aklında🥺ama zaararlı işte:( doğumdan sonra çılgınlar gibi yiyelim🌸🌸
asell13 Asu_moi hiç dikkat etmedim ama ben yiyorum elimde değil dikkat edemiyorum doktorum kızıyor yeme artık yeter diyor da takmıyorum vala 😅
Mutlumomm Tatlıyı çok yiyen ben aşırı derecede yiyorum ya kendimi tutamıyorum benim yerimde başkası olsa gebelik şekeri çıkar valla komaya girer çok şeker yemekten özellikle de bayram şekerine aşerdim onu çok yiyorum diğerlerini saymıyorum bile 🤣🤣😂🤭🤭🤭
Asu_moi Mutlumomm aman maşallah diyin🧿🧿 beni öyle korkutuyolar ki tatli zarar verir diye paranoyak oluyorum her yedigimde