orkide123p3t Kızlar belirtiler neler bende çok az akıntı ve kasılmalarım arttı biraz :') bebek üstten bosalmıs gibi karnım
Gebesannee 38+3teyim bacağımın aralarında ilk defa benimde kasılmalarım başladı. Bide bu aralar benim de afedersiniz akıntım gelmeye başladı ve kokuyor. Normalde yoktu. Acaba bu doğumun yaklaştığını mı gösteriyor ki? Sizde öyle yazınca merak ettim
Elosdef 39+4teyim dün hemoroid oldum çok kötü bi şeymiş tam doğum üstü çok tadım kaçtı :( bizim kızın da pek gelmeye niyeti yok gibi ama bende de bi akıntı artışı var eğer bi belirtiyse yavaştan hazırlanıyor olabilir ☺️