Kızlar şükürler olsun kızımı kucağıma alalı tam 1 ay oldu Rabbim bekleyen herkese de hayırlı vakitte nasip etsin inşallah 🩷 hemen hikayeme geçiyorum 39+5 te akşam koltukta bir sağa bir sola devrilirken aniden kendimi iyi hissettim dedim o vesileyle kalkıp mutfağı toplayayım topladım dedim birde yerleri sileyim yapmışken silme suyunu hazırladım kendimi gecenin bir vakti evi dip köşe temizlerken buldum 😂 temizliği bitirip duşa girdim son haftalarım olduğundan günlük sıcak suyla duş alıyor yarım saat kadar kalıyordum duşta gece saat 2 ye doğru kasılmam olmaya başladı ama düzensiz ve çok sıktı 3-5-1 dk aralıklarla oluyordu doğum sancısı olma ihtimali 0 dı yani ilk doğumum da ağrı hissetmediğim için doğum sancısı tam olarak nasıl gelecek bilmiyorum da tabi 2 saat boyunca dinlendim vs ama geçmiyor ağrı şiddeti artıyor ama düzenli gelmiyordu tekrar duşa girdim geçmedi sabah 5:30 a kadar durdum öyle eşimi uyandırdım sancılarım sık geldiği için ve ikinci olduğu için hızlı olur anlamam diye hastaneye gitmem gerektiğini düşündüm gittim tabi muayene edildi açılma yok 🫣 dr 1 saat bacaklarını açarak yürü merdiven in çık gel tekrar bakalım dedi gittim ama biz ancak 2 saatte oğlumu babaannesine bırakıp gelebildik yürüyüş falan yapamadım yani saat 9 gibi hastanedeydim nst takıldı sancılar daha düzenliydi eski nst cihazı diye beğenmediler yarım saatte bir iki defa falan cihaz değiştirdiler nst de biraz uzun kaldım o yüzden saat 11 gibi tekrar muayene oldum 5cm açıklık dedi ben şok yatışım yapıldı hazırlandım falan diyene kadar saat oldu 12 eşim geldi almış eline bi şeker gelip gidip şeker yermisin diyor 🤣 yatarak çektim sancıyı 1 saat kadar nst serum falan takıldı 7 cm olmuştu açılmam suyumu patlattılar sancılarım tam düzene girmiyordu çünkü sancılar düzene girince yatmam gerekmeyecekti öyle de oldu sancım yatarak karşılanmayacak kadar şiddetlenmişti dayanamadım kalkıp duşa girdim lavabodan destek alırken avuçlarıma soğuk su tuttum bir süre iyi idare etti beni hastane banyosunda ki destek demirine tutunarak sancı geldikçe çömelip kalktım mümkün olduğunca derin nefes alıp verdim pilates topu beni çok rahatlatmadı sadece destek alıp çömelip kalkarak durabildim sancım çok şiddetlenmişti ama artık bacaklarım da tutmuyordu ben dayanamıyorum artık dedim çok kötüyüm eşim çaresiz çaresiz bakıyor öyle hiç unutmuyorum o halini 🥰 tekrar muayene edildim ki doğum başlamış eşimi dışarı aldılar ama benim ıkınmaya pek halim kalmamıştı ağrıyı hissetmemek için sadece nefes alıp veriyordum o an tek yapmak gereken ebe ne derse onu yapmak başka hiç Birşeye gerek yok ıkınıyorum ıkınıyorum ama sanki boşa gibi geliyor doğuramıcam heralde falan diye düşünmeye başladım Allah bi güç verdi o an bi ıkındım bebeğim neredeyse çıktı hissediyorum aşağıda bi kez daha ıkınsam kayıp gidecek ve öyle de oldu kızım doğdu 15:17 de😍 eşi de çıktıktan sonra ben artık ağrım sızım kalmadı anestezi yapın diye yalvarmaya başladım çünkü dikiş Faslı başlayacaktı artık acı sızı çekecek gücüm yoktu😁 ebe ne anestezisi hayatım dikiş falan yok kesi atmadık yırtıkta olmadı deyince çok sevindim bir gün önce 5 dk kadar perine masajı yapmıştım sanırım onun etkisi oldu suni sancı yok kesi yok dikiş yok böylece jet hızıyla olmasa da unutamayacağım bir doğumum oldu Ankara’da Bilkent şehir hastanesinde doğum yaptım ilk doğumumu da burada yapmıştım ilkinden daha da memnun ayrıldım hastaneden 😍 baya uzun oldu anlaşılır oldumu bilmiyorum ama benim hikayemde böyle bitti 🥹 sağlıkla kucağınıza alın inşallah minikleri 🩷