Yavru-kus ondan dır Yorulunca olur siz Tedbirinizi alın gerisi Allah’a bırakın bir kadın doğum acilden gidersen hemen alırlar beklemezsiniz zaten birde lütfen nişan veya suyun gelip gelmemesi önemli değil ablam 2. Kızında Nişan gelmedi sancı yı evde çekiyordu bebek iç çamaşırına doğdu en son 😄😄şimdi 10 yaşında kocaman bir prenses olmuş