yavrusincabim1807 Kızlar ben bunu aldım 2 tane de alt üst kısa kollu pijama aldım bir tanede gecelik şeklinde aldım ama o biraz kısa uzundamı alsam birtane siz nasıl aldınız ?
Merve_3351 yavrusincabim1807 bende bir tane düğmeli pijama bir tane senin attigna benzer bir taneda ince askılı ceketli takim aldm
sarikiz1 yavrusincabim1807 bende bi lohusa takımı var sapa sağlam bi kere giydim kızımda şimdi yaza denk gelecek kısa kollu alacağım ince yeter herhalde
Adenala yavrusincabim1807 2 tane alt üst takım aldım pijama bu tarz beyaz da aldım doğumdan sonraki günlerde iyi hissedersem evde çekim yapacağım 🙃
yavrusincabim1807 Hayalciressam trendyoldan aldım canım beden seçip araştır vardır büyük beden mutlaka
yavrusincabim1807 Adenala inşallah yapabiliriz bende hastanede iyi olursam bir iki foto istiyorum yada evde
yavrusincabim1807 Mom_boy çok güzel bende beğeniyorum bu modeli ama hastanede olurmu diye almamaıştım
Adenala yavrusincabim1807 İnşallah 5. Günde falan bebeği sağlık ocağına çağırdılar bende bir iki yüzüme boya sürebilirsem dönüşte evde çekmek istiyorum 🥲