Esra_Omer_21 Haticeburak06 37 haftalık oldum bugün normal doğum düşünüyorum hayırlı bi vakitte gelmesini bekliyorum oğlumun. Dün ve bugün biraz buzluk hazırlığı yaptık Yarında nasipse kendi halimizde hamile çekimi yapmayı düşünüyoruz ☺️
Mutlu30 Sumeyye2661 yarın bizde 34 oluyoruz aynıymış haftalarımız cuma doktor kontrolü var oda aynı 🙂 hareketler sancı vs var mı sizin? Yürürken bazen sertlesiyor ve çok zorluyor bir de çok hareketli artık baya can acıtıyor benim kız
Sumeyye2661 Mutlu30 benim cimcime de çok hareketli. Benimde artık bu süre sonra canım acımaya başlıyor ☺️ yani hissettiğim.bir sancı yok yada ben anlamıyorum 🤭ama artık kasıklarim pelvis kemiklerim baskıdan dolayı ağrıyor sertleşme de zaman zaman oluyor
Esra_Omer_21 Haticeburak06 aynı bedende son haftalar tadını çıkartalım bence hamilelik kolay kolay geçmiyor ele☺️
_Annemmm4 Haticeburak06 35. Haftadayım kalça kemiğim ağrıyor uyuyamıyorum rahat hareket edemiyorum pilates yapmaya çalışıyorum evde hurma haftaya yemeye başlicam 💞
Smyr-89 35+2 ara ara yalancı sancılar oluyor pazartesi doktora gideceğim inşallah sağlıkla gelir prensesim 🧡
Ftmaydmr @"Sumeyye266 Bende 35+5 im doktorum perine masajı önerdi video attı uygulamam için ama yapamıyorum
Zeynooooooo Haticeburak06 36+1 olduk valla cok sabirsizim ve cokda zorlaniyorum artik biran once dogum baslasin istiyorum hatta bazen dusunuyorum ne yapsamda dogum tez olsa diye
Yusufeymenimm merylii_ sağlıkla gelsin inşallah doktorum 34 de gün veririz dedi geçen bana suan 32+3 günlüğüz her hafta gel dedi biraz erken mi diye düşünüyorum o yüzden sordum
merylii_ Yusufeymenimm yok canım erken değil hemen hemen herkese o tarihlerde veriyor, sadece bebeklerde 3-5 gün gerilik varsa o zaman daha ileri bi zaman veriyorlar, sezaryende 38 dr aldıkları için bebeği normal aralık