Boncukk123 yok ya üzülmüyorum hayırlısı böyleymiş, evet doktor daha iyi olacağını söyledi, senin için de bebek için de daha iyi olur, daha çabuk toparlarsın kendini dedi bende kabul ettim, hurmada da Mekke hurması yiyorum, öbür hurmaları ben pek sevmiyorum bu daha lezzetli geliyor, 36+1 deyim, 38 de doğacak inşallah