Apopot Tgb_ bişey söyliyim mi lidya benim köpeğimin ismi , 3 buçuk yıldır bizimle birlikte :) şimdi kızım olacak keşke köpeğime vermeseydim de kızıma verirdim bu ismi diyorum eşime hep:))