Kızlar 36+3 üm. Bugün muayene oldum. Doktor bebek dönmüş normal doğum pozisyonunda dedi 2 hafta sonra gel yani 38. Haftada çatı muayenesi de yapalım dedi. 36. Haftadan sonra bazıları her hafta gidiyormuş bana 2 hafta sonra gel deyince kafam karıştı. Sizlerde durum nasıl ilerliyor?