Ozgednc evet banada aynısını söylediler hatta 1 günde 5 hastaneye gittim tansiyon normal deyipte yolladılar ama gebelik zehirlenmesinde tansiyon kendini gizleyebiliyormuş kendimde onu tecrübe ettim, ameliyata girerken tansiyonum 20′ydi ve birden yükseldi, kızım çok şükür iyi yani normal prematüre bebekler gibi şuanda küvezde çok şükür kilosu boyu iyi sadece gelişimini tamamlaması gerekiyor günde 1 saat gidip görebiliyorum süt sağıp götürüyorum. Hepsi bir süreç onu anladım ne olursa olsun size bağlı bir can var enerjinizi hep yüksek tutmak önemli. İnşallah bu süreci sağ salim atlatırsınız 😊