bilgeeS ben kilo almaktan çok korkuyorum, ama herkesten duyduğum o kilolar veriliyor.. evet vücudumuzda izleri kalacak ama biz kadınlar insan doğurmak gibi mucizevi bir şey yapıyoruz, sonrasında kilo vermeyi de başaracağımıza inanıyorum.. stres yaptıkça daha çok alırsınız.. keyfini çıkarın geçer gider