Kızlar 24 haftalık hamileyim. Yarım saat önce banyoda ayağım kaydı popomun üzerine üştüm. Kanamam vs yok çok şükür. Öyle sancım falan da yok hafif hafif kasığım ağrıyor gibi bazen. Bebeğime bişey olmamıştır demi ya . Kanama falan olmayınca acile de gitmek istemedim bişey yapmazşar çünkü. Başına gelen var mı? İkinci hamilelipim ilk defa düştük ya canım sıkıldı bebeğim iyidir inşallah :(