Nesguik nedir şekerli kakao? Kakaoda kafein var şeker desen zaten zarar.Lutfen böyle boş kilo alacağına almasın.Bol su için sebze meyve kuzu eti multivitamin tüketin.Cok sabit durmayın hareket edin.Hamurisini yememeye çalışın.Kasar muz yumurta pekmez evet yiyoruz ise de yarıyor ama dediğim gibi su tüketimi hareket ve vitamin alımı bence işe yarıyor.Bir de bebeği besleyen damarın üçlü olması gerekeyor.Sizde iki veya bir ise beslenemeyebilir.Duzenli dışkılama da önemli zeyrinyagli bir şeyler her gün tüketmeye çalışın.Benim gelişimi önden gidiyor ama bizde bebekler genelde kilolu doğuyor yani genetik etkisi de var.En iyi yapacağınız şey huzurunuzu korumak kilo yapan zararlı şeylerden de uzak durmak.