OktaycanveAnnesi size şöyle söyleyeyim 3 üz eşi, 17 sene tüp bebek tedavisi sonucu olmuşuz, malesef taşikardi kaynaklı 1 bebek sonlandırılmış, yine annemde tansiyon kaynaklı gebelik zehirlenmesi preeklemsi olmuş ve 33 haftalık doğmuşuz ikizimle ama çok şükür büyüdük kocaman olduk endişe etmeyin içiniz rahat olsun, şuanın doktorları, teknolojisi daha donanımlı Allah ın izni ile sağlıkla kavuşursunuz inşallah erken bir hafta da değil yine 33 hafta yaşam sınırını çoktan geçmiş oluyor bebek sizde endişe etmeyin inşallah sağlık çıkarsınız hepimizde oluyor ameliyat korkusu bende de var yok desem yalan olur ama bize bebeklerimizi nasip eden rabbim hayırla kavuşturur inşallah 🌸🤲🏼