Bebekligiller dışarıda kahvaltıya gidin güzel oluyor böyle bir de manzaralı bir yer olursa çok hoş oluyor, evde olmasın demişsiniz ama bizim mesela hobimiz evde oturup yapboz yapıyoruz hoş oluyor, sinema güzel fikir ek olarak bence, dışarda hava da güzel olunca park bahçede piknik, yürüyüş güzel oluyor, olmadı akşam yemeğine çıkın o da güzel fikir bence