Bendede aynısı olmuştu iki devlet hastanesinde doktora göründüm enfeksiyon akıntıdır demişlerdi ama ben şüpheleniyordum en son özel doktora gittim tahlil yaptı suyummuş sonra acil olarak doğuma alındım sunisancı falan verildi bebeğimde bende suyum aktığı için engeksiyon kapmıştık sonra antibiyotik falan kullandım doğumdan üç hafta sonrasına anca toparlayabildik kendimizi yani demem oki sonradan özele gitmeseydim bebğimde bende daha farklı sonuçlarla karşılaşabilirdik 🥹🥹