Hanımlar merhaba, henüz 7. Haftamdayım yeme içme seyrim aynı devam ediyor midemde bulantı yok ya da canım bişiler çekmiyor. Gebe kalmadan yeme düzenimi değiştirmiştim paketli gıdalardan falan uzak duruyorum ama sosyal medyada falan çok bilgi kirliliği var, özellikle uzak durmam gereken şeyler var mı? Ya da faydalı olan ? Yani çok evham yapıyorum ben kilo almaktan da korkuyorum tecrübeli anneler bana yardım eder misiniz 😊