Benimde ilk gebeligim 40+3 üm normal bekliyorum allah var korkuyorum ama sonra diyorum benim annem 4 tane dogurmuş ilkini 16 yaşında hemde o nasıl dogurduysa bende yaparım diyorum böyle cesaretlendiriyorum kendimi şimdi epirudral dogum var agrısız öyle yapıolar artık düşününki eskiden benim annem evde ebeyle dogurmuş valla helal olsun kadına ne diyim inşallah bakalım korkuyorum ama yigitlige de ××× sürdürmüyorum 😂😂😂😂😂