Kızlar hepinize merhaba renkli ultrasonu kaçıncı haftada yaptırdınız kaçıncı haftada olması gerekiyor açıkçası 12+2 yim pazartesi günü doktora gideceğim ve ikili tarama olacak şimdi renkli ultrason için özele gitmemiz gerekecek çünkü devlet herhangi bir sorun olmadıkça ya Kendi odasında ultrason makinasıyla bakıyor hani göndermiyor renkli ultrasona o yüzden eşimle özele gitmek istiyorum ilk çocuğum da gitmemiştim çok merak ediyorum ne zaman gitmeliyim şimdi cinsiyeti bu ay öğrenemezsek büyük ihtimalle 16 haftada öğreneceğiz ya da acaba 16 hafta olmadan renkliye gitsem acaba cinsiyeti öğrenebilir miyim