Kubra5816 Hanımlar isimli hastane çıkışı yaptırdım hemşireye verirken önceden normal takım verip onu yanıma gelince mi giydirsem kirleniyor mu resimde çekilecek
Alparslanmom__ Kubra5816 bazen tam temizlemiyorlarmis kanlı falan oluyor bebek ikincide resim cektireceginizi giydirirsnz bnce ben öyle yapmayı düşünüyorum
mmozaa Kubra5816 ben hemşireye vermek için normal hastane takımı koydum, resim için biraz dinlenip o şekilde hazırlanıp bebeği de giydireceğim. kaka vs de olabilir siyah yoğun kaka yapıyor bebekler ilk gün
Kaktuscekirdegi Kubra5816 bende yaptırdım ama hemşireye onu vermeyeceğim hem temizlik açısından hemde kaybetme durumu falan oluyormuş yakınlarım öyle söyledi hemşireye normal bi 5 li hastane çıkışı koyacağım🩵