Sedackrgluu 24 haftalık hamileyim ara ara iştahsızlık oluyor, özellikle akşam yemeği çok zor yiyiyorum bazen, hamileliğin başından beri kahvaltı çok iyi ama yemekle aram düzelmedi. Siz bu durumda ne yapıyorsunuz 🥲
Koalams Bende 20+3 teyim benimde bazen öyle oluyor bugün mesela sadece çorba içtim akşam yemeği olarak bazen daha fazla yiyorum 🤷🏻♀️