Merhaba hanımlar Perşembe günü sabah tetanoz aşısının ilk dozunu oldum hemşire hafif şişlik olabilir demişti ama bir günde geçer kolunu zorlama bugün dedi perşembe cuma günü dikkat ettim ama aşırı şişti sert bir de iğne olan bölge çok kızardı normal mi sizce? Sizin nasıl geçti ilk aşı böyle ağır mı oldu? Gece kolum uyuşuyor bir de daha çok ağrımış olarak uyanıyorum endişelendim böyle olunca