Aycan00 Kızlar elektrikli göğüs pompası alıcam ama karar veremedim önerilerinizi alabilir miyim? Kullananlar memnun olanlar marka ismi söyleyebilir mi? Bir de tekli yetiyo mu yoksa çiftli mi almamı önerirsiniz?
Tubidy Aycan00 şu an wee kullanıyorum eczacı arkadaşımdan aldım lansinohla arasında sadece fiyat farkı var dedi ve insanı hiç yormuyor
Gorkem Ben lansinoh aldım 4 arkadaşımın önerisi üzerine.. avent de iyi onu da kullanan arkadslar var.. ben kendiminkini henüz kullanmadım ama emziren bir arkadaşım da denedik çok güzeldi çekişi.. Zaten forumlara baktığınızda da ya lansinoh ya avent öneriliyor. Tekli yeterli fazla fazla işinizi görür