Anne2509 Bebek kaçıncı haftayı geçtikten sonra ciğer geliştirici iğne vurulmaya gerek olmuyor acaba biliyo musunuz? 37de ciğer gelişimi tamamlanıyor diye duymuştum ama bazen 35 36. Haftalarda doğum riski olup ciğer geliştirici vurmadıklarını da duydum merak ettim bu yüzden
Ozlemb0811 Anne2509 benim 36+2 de suyum az az gelmeye başlayınca vuruldu 24 saat bekleyip doğuma aldılar şükür küveze girmeden atlatmıştık sınırda prematüre demişlerdi. Sanırım 37 den sonra yapılmıyor
_Tazeanne 34.hafTada tamamlıyor diye okumuştum sadece 37.haftadan önce doğarsa prematüre olarak geçiyor
Fatmaykanat Erken gelen sancılar da yapılıyor canım. Benim 35. Haftada sancım gelince ciğer geliştirici yapılmıştı. Tam anlamıyla 37. Haftada ciğerler tam sağlığına kavuşup, gelişimini tamamlıyormuş