Bade11 Kızlar ben 16 haftalık hamileyim. Nasıl yatmam gerek ben devamlı yüzüstü ve sırtüstü uzanarak tv izliyorum uyurkende uyku esnasında nasıl yatıyorum fikrim yok :) çünkü çok sık dönüyorum
dmngrkm Bade11 ben sordum doktoruma göbeğin seni rahatsız edene kadar istediğin gibi uyu dedi. Zaten göbeğin büyüdükçe yüzüstü yatamayacaksın yan yatarsın o zaman da dedi. sırt üstü yatmak pek doğru değilmiş hamilelikte.
Hakyemez Canim valla bende çok takilmistim uyku uyuyamaz olmustum soluma yaticam diye bende hep sagima yada sırt üstü yatarim.piskolojim bozulmustu çocuğa bişey olucak diye ama bı uzmanla görüştüm sola yatmak çocuğun iyi beslenmesi için iyidir dedi ama zaten o senin bedenini istediği rahat ettigi pozisyona sokucak kafana takma dedi sonra rahatladim simdi okadr takmıyorum sende düşünme 💕
Gorkem Hâlâ o şekilde yatabilirsiniz hiçbir sıkıntı yok.. 25.haftadan sonra artık sol tarafınıza yatmaya başlayabilirsiniz.. ben 36.haftamdayim hala nasıl rahat edersem öyle yatıyorum kendimi sol tarafa yatmaya zorlamama rağmen:)) şuan daha vsktin varken istediğin gibi yat :))
Umtmlh Genelde sol tarafa yatmak iyiymiş. Yari yuz ustu de yatılabilir. Ama sirt ustu onermiyolar kan basinci azalip kalp atisi azaliyormus sanırım .. benim bildiklerim ve uyguladiklarik böyle 😍❤
bulutunannesi33 Vala bir sure snra uyuyabkdgn her pozisyonda uyunuyor sag sol demeden yeterki uyuyim 😐