Ben de 3 haftalıkken öğrenmiştim 50 küsur ile. Tekrar da baktırmadım yükseliş vs için.
1 ay sonra gittim doktora. Kese göründü, kalp atışı için bi hafta sonra tekrar gittim. Öyle olacağını bilseydim, 8-9.haftaya kadar beklerdim. Gittiğimde direkt kalp atışını kesin duyayım diye.
Sabırsızlık konusunda probleminiz yoksa bekleyebilirsiniz siz de. Folik asite başlayabilirsiniz, doktor da zaten farklı bir şey önermiyor erkenden gitseniz bile…