Socak300 Selam kızlar Son günlerde kendimi sarhoş gibi hissediyorum elim ayağım boşalıyor kafamı kaldıramıyorum acaba tansiyon düşüklüğü müdür alette yok ölçsem Normal midir
Kubrakar272727 Socak300 benimde öyleydi canım aksatma istersen birdoktora git çünkü bende hipertansiyon cikti