[silindi] evet her bebeğin gelişimi farklı oluyor gerçi . Ben birazda doğal yollara bırakmak istiyorum ama bilmiyorum doktor ne der ne demez . Bebeğinde kendisinin doğmasını istemesi bunu hissetmek çok merak ediyorum nasıl bir duygu . Ben ilk sezeryanda doktora gitmiştim hocam artık dayanamıyorum belimin ağrısına artık doğumu yapsam olmaz mı demiştim doktorda o zaman haftaya alalım dedi tamam dedim . Suan o yönden kendimi çocuğun hakkına girmiş gibi hissediyorum. Bilmiyorum bekjide yanlış ama bana göre böyle