Svlyk normalde 12 6 idi 1 aydır düşüyor kan sekeri dusuklugu var beslenme listem var 6 ogun sağlıklı besleniyorum endoorine gidecegim listmi degistireyim belki yeterli gelmiyordur anlam veremedim 2 ay 10 günlük gebeyim 1 bucuk kilo almisim yetrrle beslebmesem kilo almam diye düşünüyorum kafamda sorular en iyisi doktora danismak