Kızlar 37+6yım Salı doğum var serklajlıyım aynı zamanda sabahtan beri kasıklarda hafif ağrı vardı tuvalete gidince sarımsı çok çok yoğun bi akıntı gibi düştü pencereye enfeksiyon akıntım vs yoktu bu arada daha yeni testler yapıldı bu nişan olabilir mi doğum başlar mı hafif kaşık ağrım var şuan sadece ve bebek sakin diğer günlere göre