fundaerkk1 Kızlar merhaba 39+1 haftalığım ve karnım 2 saate bir taş gibi oluyor ve çok rahatsız ediyor neden bilen var mı sürekli sertleşiyor
mrsckmkc fundaerkk1 benim 34+3 şuan ve bende de aynı durum var bazen o kadar sert oluyorki karnım karnıma elleyince ellediğimi bile hissedemiyorum taşa dokunuyormuşum gibi oluyor
zeynepsg fundaerkk1 36+3 ün özellikle yemekten sonra oluyor bi 20 dk düzeliyor eğer çok sık oluyorsa sancılar başlıyor demişti doktor
eyldz44 fundaerkk1 canım onlar kasılma maşallah epey dayanmışsın ben 33 haftalığım 28 den beri öyle birazcık dolanayım taş gibi oluyor karnım
fundaerkk1 kahvesever__ ama çok sertleşiypt bir anda taş gibi oluyor hareket edemiyorum normal mi yani
fundaerkk1 zeynepsg valla 39+2 deyim 2-3 gündür çok çok fazla oluyor ve hareket edemicek kadar rahatsız ediyor ama sancım yok
zeynepsg fundaerkk1 o de doğumun yaklaştığını gösteriyor brncecçok sık oluyorsa bi doktora gözük Batur alsın seni. Bugün beni de aldı mesela bu tarz şikayetler sonucu. Ama seninki kadar olmadı benimki
MasalSara 37+2 deyim bende de başladı kasılma dedikleri bu işte ama sertleşmeye biraz ağrıda eşlik ediyor saatleri sıklaşırsa doktora gitmek lazım ama benmki çok düzensiz o yüzden bekliyorum
fundaerkk1 eyldz44 yani doğum sancısı dedikler şey bu mu oluyor😁 eğer düzenli olursa hastaneye mi gştmek lazım