Alynq sumeyy-07 ben de bunu çok merak ediyorum bende de hemoroid oluştu gebelikte ve çok ağrı oluyor bazen İnşallah normal doğumu etkilemez ben doktoruma söyledim genel cerraha muayene ol ona göre karar veririz çok ileriyse sezaryene alırız dedi
HilalveEfem sumeyy-07 ben varım çok bi sıkıntı yaşamadım ama ben doğum esnasında ama dikişlerde biraz zorlandım işin aslı ıkınmada hiç sıkıntı olmadı o dikişler atılırken mahvoldum
svncgldgn sumeyy-07 26. Haftadan beri hemoroidim var malesef fitil ve kremler ile idare ediyorum genel cerrahiye gittim alınması gerek dedi 2 tane meme oluştu bende, doktorum da şuan olmaz doğum sonrası alınsın anestezi almanı istemiyorum dedi o yüzden şuan normal doğum da olsa sonrasında bir de bu hemoroidden ameliyat olacağım yani iyice doğumda çıkabilir dedi genel cerrahide ama toparlarız zaten baya çıkmış dedi şuan 37 haftalığız
Sdtnrsvn Hemoroidim var , pazartesi doğum için hastaneye yatacağım , doktorum normal olabilir ama seni doğumdan çok hemoroid zorlar dedi
Sdtnrsvn sumeyy-07 fitil ve Krem kullanıyorum. Doğumdan sonra geçmezse genel cerrahi ile işlemle alınacak
Elosdef 39+4 oldum dün oldu bende de çok kötü bi şeymiş doktoruma söyleyeceğim ilaçlar ne kadar zamanda fayda ediyor acaba bilen var mı doğumdan korkmadım şimdiye kadar bunun acısı neymiş böyle doğuma girme fikri korkutuyor😭
Muge23 Gecmis olsun hamis anneler ben oglumda 6 aylik hamile iken ameliyat oldum normal dogum yapamadim drnuzla konusun daflon hemoroid icin iyi geliyor zor bi durum anestol kullanabilirsiniz acısını almasi icin sorun değil çünkü ikinci gebeliğim catlagim oldu suan 13+4 deyim onun icin anestol kullanıyorum acaba sizlerin de catlak olabilir mi yada elen gelen bi afederdiniz et parcasi var mi
rahmeyaz1 Beni genel cerrahiye yönlendirdi çok zorlandigim halde hemoroidden insan ölmez dedi ve sezeryan isteğimi red etti bende çok zorlanıyorum 3 üncü evre de birde . Birde ilk dogumdan kalma skolyoz var ne yapacağım hiç bilmiyorum