Secuuss Kızlar sezaryen olacağım bi kaç yerde denk geldim doğumdan 2-3 gün önce kullananları.. kullananlar paylaşırsa sevinirim. Nasıl kullandınız, kaç gün önce vee doğumdan sonra hemen geldi mi sütünüz?
Zeyasln Secuuss ben kullanmayı düşünüyorum ilk bebeğimde doktorum direk sek içmemi söylemişti günde 9 damla 2. Şişede suya katarak içmiştim günü alınca 2 gün önceden suya katıp içmeye başlayacağım amilyat günüde sek içerim diye planlıyorum aksilik olmaz sa
Vandb Secuuss Ben öncesinde başlama niyetindeydim acil oldu doğumum ama olduğu gün hemen aldım damlayı ilk 3 gün azar yazardı sonradan arttı baya
ggmom Secuuss hiç bişey yapmanıza gerek yok keza ben yapmadım doğumdan sonra elimle Sika Sika ilk sarı sütünü verdim kaşıkla sonra makine ile sürekli masaj yapıp uyardım akşamına geldi sütüm bebek emdikçe sağım yaptıkça da çoğaldı ben sadece doğumdan sonra 3 kavanoz kayısı hoşafı tükettim hem karnımdaki gazı hemen atıp toparlanmama da yardımcı oldu hem de bol su ile birlikte sütüme
Tuba0404 Ben 4 gün öncesinde kullanmaya başladım ama ben aynı zamanda göğüs uçlarına uyarıda veriyordum manuel pompa ile bi kaç kez sıkıp bırakıyordum çok şükür hemen de geldi sütüm
Tuba0404 Secuuss planlıydı doğumum günümüz belliydi ve başladım bir bardak suya 10 damla katıp tükettim doğumdan sonrada yine bir barsak suya 20 damla olacak şekilde tükettim doktorumun tavsiye etti
Sevilc Doğum çantama koydum 36+4teyim daha doğum şeklim belli değil ona göre doktoruma sorup içerim belki önceden de