İkili tarama testimin sonucu 1/942 geldi , ve bende endiselendim, doktorum bunun riskli,yada yüksek riskli olmadığını, orta riskli çıktığını ve şu durumda amniyosentez onermedigini söyledi, papp a ,değerim de düşük bunu söylediğim de ise bu değerlerin tek başına bir şey ifade etmediğini total verilerden yaralandığını söyledi, başına böyle bir şey gelmiş olan var mı? Boşuna mı endişe yapıyorum bilemiyorum …