Merhabalar hanımlar, danışmak istediğim bir konu var sizlere. İlk dogumumu acil mecburi sezaryenle yaptım. Spinal anesteziyle oldu. Dogum sonrasında baslayan ve gittikçe ağırlaşan bel ağrılarım oldu. Sonrasında bel fıtığı olduğumu öğrendim 2 ayri yerde ilerlemiş bel fıtığı varmis. Ama dogum oncesinde belle ilgili hicbir agrim ya da sıkıntım yoktu. Acaba spinal sezaryenin etkisiyle ağrılar, fıtık tetiklendi mi diye merak ediyorum. Yerimden donemiyordum Fizik tedaviler gördüm su anda biraz daha iyiyim ama simdi ikinci kez hamileyim ve spinal sezaryenden cok korkuyorum. Yine belimde agri olursa bebege nasıl bakacağım. Genel anestezi mi olsam? Doktoruma henüz sormadım ama sizin tecrubelerinizi merak ediyorum. Spinal sonrasi bel agrisi yasayan oldu mu benim gibi?