Melek_cebrail merhava canım benimde 12haftalıkken kanamam olmuştu progestan hap ve proluton iğne kullandım ipneyi bir buçuk ay kullandım progrstanı hala kullanıyorum şuan22 haftalık. Ama kanamam iki gün içinde durdu ve ben iki ay boyunca sadece yattım hiçbir şey yapmadan. İki ay sonunda kanama alanım, açıklığım hiçbirşey yoktu doktorum “bana ilk defa gelsen herşeyin yolunda olduğunu söylerdim” dedi🙏🏻 yani sende şuan sadece yat hiçbir şey yapma aile yakınların eşin bu konuda destek olmalı. Ben hala düşük önleyici kullanıyorum çünkü bir kere risk yaşadım doktorum tekrar tehlikeye atmak istemiyor o yüzden devam ediyorum. Sana da dua edeceğim çok zor bi süreç çok ağladım çok dua ettim ama geçti çok şükür darısı sana 🙏🏻